Thursday, July 5, 2012

ခ်ဥ္ခ်ဥ္ၿပံဳးၿပံဳး စပ်စ္သီး(အမ)တစ္လံုး၏ မွတ္ခ်က္


  
ခ်ဥ္ခ်ဥ္ၿပံဳးၿပံဳး စပ်စ္သီး(အမ)တစ္လံုး၏ မွတ္ခ်က္

ကၽြန္မရဲ႕ ျငင္းဆိုမႈေတြအားလံုး အေျခအျမစ္မပါ
ပညာမဲ့ဆန္ဆန္ ခပ္တံုးတံုးဦးေႏွာက္နဲ႔ အရည္မရအဖတ္မရ
ႏႈတ္သီးေကာင္းလွ်ာပါးသက္သက္ ႀကံရာမရ ဇာခ်ဲ႕
ကၽြန္မရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ(လို႕မွတ္ယူရတာ) ေတြ တခါတေလ
ထြန္းထြန္းေပါက္ေပါက္ ထိေရာက္(သလိုျဖစ္) သြားတာေတြ
ကၽြန္မကို အသိအမွတ္ျပဳ(တယ္ထင္မိ) တဲ့ ဆုတံဆိပ္ေတြ
အဲဒါ တိုက္ဆုိင္မႈေတြခ်ည္း ၾကက္ကန္းဆန္အိုးတိုး ဆိုသလို
ဒါမွမဟုတ္ သံုးသပ္သူေတြက သူ႔အေတြးနဲ႔သူ တဖက္သတ္ အထင္ႀကီးလိုက္သလို
တခ်ိန္က ရွင္လည္း ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ခဲ့မွာ
အခုေတာ့ ရွင့္ေနာင္တေတြကို ကၽြန္မရဲ႕ အစုတ္ထုပ္ အမိႈက္အိုးႀကီးထဲ
အခုလို ထိုးခ်လိုက္ေတာ့ ရွင္လည္း သက္ေတာင့္သက္သာ ေျဖသိမ့္စရာရသြားမွာေပါ့
ကၽြန္မဟာ ခံစားမႈသက္သက္နဲ႔ ဘလိုင္းႀကီး ေတာတိုးခဲ့ ထူထဲတဲ့ဆင္
စိတ္လိုက္မာန္ပါမႈ တစ္ခုတည္းနဲ႔ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ အႏွစ္မဲ့ဗလာ  
တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ အတၱႀကီး မ်က္ေမႊးတစ္ဆံုးသာ ၾကည့္တတ္သူ
ကတိသစၥာမဲ့ အလိမ္အညာမာယာေတြ အဆိပ္အျပည့္နဲ႔ မဲေမွာင္ေနတဲ့ ငရဲတြင္း
ကၽြန္မဟာ စာနာမႈဆိုတာကိုမသိ ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုတာကို ဂရုမစိုက္
ႏိုင္ငံေရး စီးပြားေရး လူ႕အဖြဲ႔အစည္းရဲ႕အေရး ျပည္တြင္းျပည္ပ ဗဟုသုတ ႏုံန႔ဲသူ
အနာဂတ္ဆိုတာေဝလာေဝး ခပ္ခ်ာခ်ာ အေတြးတိမ္တိမ္နဲ႔
မူးမူးမိုက္မိုက္ အရြဲ႕တိုက္ရတာကိုပဲ ရိုင္းရိုင္းပ်ပ် အရသာရွိလွ ထင္ေနသူ
အရာရာကို ပုဂၢလိကဆန္ဆန္ ေခါင္းမာမာ လိုရာဆြဲလို႔ အျမင္က်ဥ္းက်ဥ္း မွတ္ယူ
ကၽြန္မေျပာတာေတြကိုလည္း ကၽြန္မဘာသာေတာင္မွ အေသအခ်ာမသိ
ေဝေဝဝါးဝါး တတ္ေယာင္ကားနဲ႔အဟုတ္ႀကီးထင္ ေမွ်ာ္လင့္စရာ ဘာတစ္ခုမွမရွိ
တကယ္လို႔ ကၽြန္မဥာဏ္ရည္မမီတဲ့ ဘုတ္အုပ္ထူထူေတြကို
စိတ္ေကာင္းဗလပြထားၿပီး ကၽြန္မလက္ထဲ ဇြတ္ထည့္ေပးခဲ့လည္း
မီးၿမိဳက္ထင္းဆိုက္ဖို႔ေလာက္ပဲ အသံုးဝင္မယ္လို႔ ကၽြန္မက ခပ္ၿပိန္းၿပိန္းေတြးမိဦးမွာ
ကၽြန္မဟာ သင္ခန္းစာမယူတတ္ ေစတနာေတြ အထပ္ထပ္ေစာ္ကား လူရမ္းကား
သေဘာထားေသးသိမ္ ထိလြယ္ရွလြယ္နဲ႔ ဝါးလံုးေခါင္းထဲမွာ ထိန္သာေနတဲ့ လျခမ္းပဲ့
ရွင္ကေတာ့ အလြတ္လပ္ဆံုးလူသား ရွင္ဟာ ကိစၥၿပီးေျမာက္ေနသူ
ရွင္ဟာအမွန္တရား ရွင္ကတရားမွ်တသူ ရွင္သာလူေတာ္လူတတ္ ျမင့္ျမတ္တဲ့လူယဥ္ေက်း
တုႏိႈင္းဖြယ္မျမင္ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ ထိုက္တန္သူမရွိ ကမၻာေျမရဲ႕ အံ့ခ်ီးဖြယ္
ဒီေတာ့လည္း ကၽြန္မရဲ႕ ေပါ့တန္တန္ စရိုက္ေတြကို စိတ္ပ်က္လိုက္ ေခါင္းခါလည္ခါလိုက္
အံ့ၾသတႀကီး ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ် အျပစ္တင္ အဆံုးစြန္ထိ ၿငိဳျငင္ပစ္လုိက္ဦးေပါ့။

ပန္ဒိုရာ
၃.၇.၂ဝ၁၂

dedicated to KSL :)

3 comments:

ျမေသြးနီ said...

ဒီစပ်စ္သီးက တကယ့္ကို ခ်ဥ္ၿပံဳးၿပံဳးေလး..
စပ်စ္သီးကို အထီးအမ ခြဲျခားထားတာ သေဘာက်မိတယ္ မပန္ေရ..။

Unknown said...

ရွင္ကေတာ့ အလြတ္လပ္ဆံုးလူသား ရွင္ဟာ ကိစၥၿပီးေျမာက္ေနသူ
ရွင္ဟာအမွန္တရား ရွင္ကတရားမွ်တသူ ရွင္သာလူေတာ္လူတတ္ ျမင့္ျမတ္တဲ့လူယဥ္ေက်း
တုႏိႈင္းဖြယ္မျမင္ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ ထိုက္တန္သူမရွိ ကမၻာေျမရဲ႕ အံ့ခ်ီးဖြယ္

Phyo said...

သေဘာက်ခ်င္စရာေနာ္။