Wednesday, January 7, 2009

sTuPiD Q-U-E-S-T-I-O-N-S










sTuPiD Q-U-E-S-T-I-O-N-S

မနက္စာကို မနက္စာဟုေခၚမည္။
ဘရိတ္ဖတ္(စ္)ဟုေခၚမည္။
ဂလိုဘယ္လိုက္ေဇးရွင္းေခတ္မွာ
အေခၚအေ၀ၚမ်ား ေရခ်ိန္ညွိႏိုင္မည္.. သို႕ေသာ္
မနက္စာမွာ မုန္႕ဟင္းခါး ညွပ္ေခါက္ဆြဲ
ေကာက္ညွင္းေပါင္း ပဲျပဳတ္ထမင္း စသည္..
ဘရိတ္ဖတ္(စ္)ဟုေခၚလ်ွင္
ၾကက္ဥေၾကာ္တစ္လံုး ေပါင္မုန္႕ႏွစ္ခ်ပ္ ေထာပတ္
၀က္ေပါင္ေျခာက္တခ်ိဳ႕ ဇြန္းခက္ရင္းဓားတစ္စံု
ဒါကတစ္စကၠန္႕ေလာက္ မ်က္လံုးအမွိတ္မွာ
ေၾကာင္းတူစကားလံုးကြဲ က ျဗဳန္းခနဲ ဖမ္းစားပံု။

မေက်လည္ပါက
ဘာသာစကားကို ဘာသာစကားႏွင့္ တိုက္ႏုိင္သည္။
သို႕ေသာ္...
သြားတိုက္သလိုလား
ကားတိုက္သလိုလား
ၾကက္တိုက္သလိုလား
အရက္တိုက္သလုိလား
ထားပါေတာ့
ဒီေလာက္ဆို ဖတ္စာအုပ္နဲ႕ ျပန္တိုက္တာ ေတာ္ေလာက္ၿပီ။

ေမးခြန္းနံပါတ္- တစ္
အႏုပညာ/ကဗ်ာ ရဲ႕အထက္မွာ ဘာရွိသလဲ။ အေၾကာင္းျပခ်က္ႏွင့္တကြေျဖပါ။

ေမးခြန္းနံပါတ္-ႏွစ္
ေအာက္ပါတို႕မွ မွန္ကန္ေသာ အဆုိျပဳခ်က္(မ်ား) ကိုေရြးပါ။
(က) ကဗ်ာေရးသူသည္ ကဗ်ာကိုေရးသည္။
(ခ) ကဗ်ာေရးသူူသည္ သီအိုရီကိုေရးသည္။
(ဂ) ကဗ်ာေရးသူသည္ ဘာသာစကားကိုေရးသည္။
(ဃ) ကဗ်ာေရးသူသည္ ဘာကိုမွမေရးပါ။

ေမးခြန္းနံပါတ္ -သံုး
ေအာက္ပါတို႕မွ ႏွစ္သက္ရာ (တစ္ခု) ကို သာ စာစီကုံးပါ။
ဘာသာစကားသည္ သီအိုရီ
ဘာသာစကားသည္ ကဗ်ာ
ဘာသာစကားသည္ ကိရိယာ

ေမးခြန္းနံပါတ္-ေလး
အထက္ပါအေၾကာင္းအရာတို႕သည္ ကဗ်ာဟုတ္ပါသလား။



ပန္ဒိုရာ



(ၾဆာဂ်ီး မဟုတ္ပါ။ ကိုယ္တိုင္လည္း မသိလို႕။ :D)



27 comments:

ပ်ဴႏုိင္ငံ said...

၀ုိင္တုိက္မယ္ဆုိရင္ ေျဖမယ္ဗ်ဳိ႕။

ရြာသားေလး၀ိုင္တီယူ said...

အေျဖရရင္ ျပန္လည္ေ၀မွ်ေပးပါခင္ဗ်ာ

David Santos said...

Brilliant work!!!! Congratulations!!!

Kay said...

ဘာေျဖရမွန္းကိုမသိေတာ့ဘူး..
ဘာေမးမွန္းကို မသိတာ..
ဘယ္လိုဖတ္ရမွာလဲ..ဟင္
ဘယ္မွာ..ဖတ္စာအုပ္ျပန္ရွာရမလဲ..
ဘယ္သူေတြလာ ေျဖမလဲ မသိဘူး
ဘာလဲဆိုတာ သိေအာင္..နက္ဖန္မွ.. ထပ္လာၾကည့္ေတာ့မယ္..

JulyDream said...

မေသာက္လိုက္ရပဲ မူးေလာက္တယ္ေနာ္။

ေအာင္သာငယ္ said...

အလုပ္ ရႈပ္ခံလို႕ကြယ္... ကိုယ့္ဘာသာ စားစရာရွိတာ စားလိုက္ေပါ့... ေခတ္ကာလက မေကာင္းရတဲ့ ၾကားထဲ... ေခါင္းကိုက္ေအာင္... ေလွ်ာက္မလုပ္နဲ႕... း)

M.Y. said...

သြားတိုက္၊ကားတိုက္၊ႀကက္တိုက္၊အရက္တိုက္ဖို ့အတြက္
ထီထိုးျပီး ထီအရင္ တိုက္ပါ..
ေပါက္ရင္ ၀ိုင္ခြက္ခ်င္းထပ္ တုိက္မယ္.. "Cheers" !!

ေမးခြန္း ၄ က ကဗ်ာ ဟုတ္မဟုတ္ဆိုတာ ကေတာ့ ကဗ်ာကိုယ္တိုင္ ကပဲျပန္ေျဖႏိုင္ပါလိမ့္မယ္..

မီယာ said...

ေမးခြန္းေတြက ခက္တယ္

ေဆာင္းယြန္းလ said...

ဟဲဟဲဟဲ...ဆရာဂ်ီးစတိုင္လ္နဲ႔ရႊီးလိုက္ဦးမွ...
ေပါက္တက္ကရေတြ...
အႏူပညာ၊ကဗ်ာရဲ့အထက္မွာအႏူပညာကိုဖန္တီးတဲ့ႏွလံုး
သား..ကဗ်ာဖြဲ႔တဲ့ႏွလံုးသားေတြလက္ေတြရွိတယ္.သူတို႔
မရွိရင္ဒါေတြၿဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူးေလ..
ကဗ်ာကကဗ်ာသာၿဖစ္တယ္လို႔ဘဲဆိုခ်င္ပါတယ္.
ဒါေပမယ့္ဘာသာေဗဒဟာလည္းကဗ်ာဘဲၿဖစ္တယ္.
အထက္ပါအရာအားလံုးဟာကဗ်ာၿဖစ္ပါသလားဆိုေတာ့
ဟုတ္ကဲ့ကဲ့...ကဗ်ာၿဖစ္ပါတယ္.ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့
မပန္ကေရးတတ္လို႔ေပါ့ဗ်ာ...
အမွားေတြမ်ားသြားရင္လည္းေတာင္းပန္တယ္ဗ်ာ.ဟဲဟဲ
ခင္မင္လ်က္....

Anonymous said...

ဒီေလာက္ေခါင္းစားတဲ့ ေမးခြန္းေတြကိုထုတ္ႏိုင္တာကိုက ၾဆာၾကီးပါပဲ။ ဦးေႏွာက္က ေသးလုိ ့ လိုက္မမွီပါေၾကာင္း။
အားငယ္လိုက္တာ း(

လင္း

တစ္ျပည္သူ အိမ့္ခ်မ္းေျမ႕ said...

၂.............(က)
၃ ............ ကိရိယာတဲ႕ Aristotle လား Bakhtin လား မမွတ္မိေတာ႕ဘူး အဲေလာက္ေတာ္တာ
၁ နဲ႕ ၄ က... ယူဆခ်င္သလို ယူဆသူေပၚမွာ မူတည္၏..
သိဘူး... ေလွ်ာက္ေျပာသြားတာ အမွားေတြခ်ည္းပဲ...

ညီအကိုမ်ား said...

ကိုုေဆာင္းေျပာသလိုုပဲ အစ္မေရ..
ရဲရဲၾကီးေျဖႏိုုင္တာေတာ့ နံပါတ္(၄) ေမးခြန္းပဲ..
ကဗ်ာမွ ကဗ်ာအစစ္ဗ်ာ..

မိုုးၾကယ္

ဒူကဘာ said...

ေမးခြန္းနံပါတ္-ေလး
အထက္ပါအေၾကာင္းအရာတို႕သည္
ပန္ဒိုရာ(ၾဆာဂ်ီး) ကဗ်ာ ထင္လို႔ ကဗ်ာေရးျဖစ္သည္။ သက္သက္ ဦးေႏွာက္စားျခင္းမွ်သာ .....

P.Ti said...

ဒီႏွစ္ ေမးခြန္းသတ္တယ္ဗ်... ေျဖတတ္ဘူး...
ိုခိုးခ်ဖုိ႔လည္းပါဘူး...

ေမးခြန္းထဲမွာပါတဲ့ အေျဖေတာ့သိတယ္... ဒါက ကဗ်ာဗ်... မဟုတ္ရင္ ဆရာမက Labels: poem လုိ႔ေရးမွာမဟုတ္... :P

သက္ေ၀ said...

ဒီေန ့ကြဲတယ္ဟ ဆိုတဲ့စကား ေက်ာင္းတုန္းက စာေမးပြဲခန္းထဲမွာပဲ ရွိသလားမွတ္တယ္...
ပန္ပန္ ့ဘေလာ့ဂ္မွာလဲ ရွိသကိုး...။

တကယ္ခက္လို ့ အေျဖမထြက္ပါ ပန္ပန္ေရ...
ဆရာမကိုယ္တိုင္ ေျဖျပမွ ရမယ္ေလ...။

ပုတု said...

ၾဆာဂ်ီး.... ကဗ်ာကို အရမ္းသေဘာက်တယ္....

ညီညီ(သံလြင္) said...

အေျဖ နံပါတ္- တစ္။ ကဗ်ာရဲ႕ အထက္မွာ ကဗ်ာေရးသူရဲ႕ ကဗ်ာေရးခ်င္စိတ္ ရွိပါသည္။ ေရသည္ ျမင့္ရာမွ နိမ့္ရာသို႔ စီးဆင္းသလို ကဗ်ာ ေရးခ်ခ်င္စိတ္ကေန ကဗ်ာေတြကို ဖန္တီးပါသည္။

အေျဖ နံပါတ္-ႏွစ္။ အေျဖ အားလံုး မွန္ကန္သည္။
(က) ကဗ်ာေရးသူ တစ္ဦး ကဗ်ာေရးျခင္းသည္ မွန္ကန္သည္။ အေၾကာင္းျပခ်က္ လိုမည္ မထင္ပါ။
(ခ) ကဗ်ာေရးသူသည္ သီအိုရီကို ေရးသည္ဆိုသည္မွာလည္း မွန္ကန္သည္။ ကဗ်ာေရးသူသည္ သူ႔အတြက္ အၿမဲမွန္ကန္သည့္ တရားဟု ထင္ျမင္ယူဆသည့္ အေၾကာင္းျခင္းရာ (ခ) သီအိုရီ ကို ေရးေလ့ရွိသည့္အတြက္ ကဗ်ာေရးသူသည္ သီအိုရီကို ေရးသည္။
(ဂ) ကဗ်ာေရးသူသည္ ဘာသာစကားကို ေရးသည္ဟူသည့္ အဆိုလည္း မွန္ကန္သည္။ ကဗ်ာေရးသူသည္ မိမိ၏ စိတ္ခံစားမႈကို ေဖာ္ျပရန္ ႐ွိၿပီးသား ဘာသာေဗဒက ေဖာ္ျပႏိုင္စြမ္း မ႐ွိသည့္အခါ စကား အသံုးအႏႈန္း အသစ္မ်ား (တနည္းဆိုရလွ်င္) ကိုယ္ပိုင္ဘာသာစကားကို ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးယူေလ့ ႐ွိသည့္အတြက္ ျဖစ္သည္။
(ဃ) ကဗ်ာေရးသူသည္ ဘာကိုမွ မေရးပါ ဆိုသည္မွာလည္း မွန္ကန္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကဗ်ာေရးသူသည္ ကဗ်ာေရးေလ့႐ွိသူ ျဖစ္၍ ကဗ်ာေရးသူဟု ေခၚျခင္းခံရေသာ္လည္း သူ႔တြင္ ဘာကိုမွ မေရးခ်င္လွ်င္လည္း ေနႏိုင္သည့္ လူ႔အခြင့္အေရး ႐ွိသည္။

အေျဖ နံပါတ္ -သံုး။

"ဘာသာစကားသည္ ကိရိယာ "
-------------------------------
ေ႐ွးဦးလူတို႔သည္ အခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္ႏိုင္ရန္ အတြက္ ဘာသာစကားကို တီထြင္ခဲ့ၾကသည္။ ဘာသာစကားသည္ လူတစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး၏ စိတ္ခံစားမႈကို စကားအျဖစ္ အနီးစပ္ဆံုး အသြင္ေျပာင္းေပးႏိုင္သည့္ Protocol တစ္ခုလည္း ျဖစ္သည့္အျပင္ ၎ကို အသံုးခ်၍ လူသား တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ဘာသာစကားမေပၚမီကထက္ နားလည္မႈ ပိုမိုလာႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ဘာသာစကားသည္ ထိေတြ႕ကိုင္တြယ္ႏိုင္ျခင္း မ႐ွိေသာ္လည္း ေ႐ွးဦးလူတို႔ တီထြင္ခဲ့သည္မ်ားအနက္ အသံုး၀င္ဆံုးေသာ ကိရိယာ တစ္မ်ဳိးပင္ ျဖစ္သည္မွာ ယံုမွား သံသယျဖစ္ဖြယ္ရာ မ႐ွိေခ်။
(သို႔ .. စာစစ္သူ .. ဆက္ေရးခ်င္စိတ္ ႐ွိေပမယ့္ စာေရးဖုိ႔ အေၾကြးေတြ ႐ွိေသးလို႔ ဒီေလာက္နဲ႔ပဲ အဆံုးသတ္လိုက္ပါတယ္)

အေျဖ နံပါတ္-ေလး။ အထက္ပါအေၾကာင္းအရာတို႔သည္ ကဗ်ာျဖစ္သည္ဟု ယူဆသူတို႔အတြက္ ကဗ်ာ ျဖစ္ေနမည္ ျဖစ္ၿပီး ကဗ်ာ မျဖစ္ဟု ယူဆသူတို႔အတြက္ ကဗ်ာ မျဖစ္ပါ။ ကဗ်ာ အျဖစ္ လက္ခံျခင္း မခံျခင္းကို ကဗ်ာေရးသူက ဂ႐ုစိုက္လိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။ ကဗ်ာေရးသူသည္ ကဗ်ာေရးခ်င္စိတ္ျဖင့္ ေရးလိုက္ၿပီးသည့္အခါတြင္ သူ႔တာ၀န္ ၿပီးဆံုးသြား၍ ကဗ်ာျဖစ္ျခင္း မျဖစ္ျခင္းကို ဖတ္သူမ်ားက ဆံုးျဖတ္ၾကလိမ့္မည္။

(သို႔ .. စာစစ္သူ..stupid questons ဆိုလို႔ stupid answers ေတြခ်ည္း ေျဖလိုက္တယ္။ စာစစ္သူနဲ႔ အယူအဆျခင္း မတိုက္ဆိုင္ခဲ့ရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ လြတ္လပ္စြာ ကြဲလြဲၾကတာေပါ့။ :D )

Republic said...

ကဗ်ာ လာဖတ္သြားပါတယ္ဗ် ၊၊

choco thazin said...

မမပန္
ကဗ်ာလာဖတ္သြားတယ္ ..
ဥာဏ္မမီ လို ့လားမသိ..
တစ္ခုမွ စဥ္းစားလို့မရဘူး :)

ေမာင္မ်ိဳး said...

ေဒၚေလး အဲ့တာေတြ သင္တဲ့ေန႕က အေနာ္ ေက်ာင္းေျပထားတယ္ မေျဖလို႔ရဘူးလား ၾဆာလုပ္တာဟုတ္ဘူး ဂယ္မသိလို႔ပါဗ်ာ =)

ပုံရိပ္ said...

ကဗ်ာေရးသူက ေရးခ်င္တာကုိ ေရးမွာေပါ့။

ဟန္သစ္ၿငိမ္ said...

အေျဖ - တစ္
အႏုပညာ/ကဗ်ာ ရဲ႕အထက္မွာ အႏုပညာ/ကဗ်ာ ဖန္တီးမႈ ရွိပါမည္။ Art has/ is Creativity and Creativity creates Art လို႔ ယူဆပါသည္။

အေျဖ - ႏွစ္
ယူဆသူအေပၚလိုက္ၿပီး အားလံုးမွန္ႏိုင္သလို အားလံုးလည္း မွားႏိုင္ပါသည္။
Your true value depends entirely on what you are compared with.
(Bob Wells)

အေျဖ - သံုး
ဘာသာစကားသည္ ကိရိယာ

Man invented language to satisfy his deep need to complain.
(Lily Tomlin)

ဘာသာစကားဆိုသည္မွာ လူအမ်ားစု တညီတၫြတ္တည္းသတ္မွတ္ထားေသာ သေကၤတ (Symbol) သို႔မဟုတ္ ကိရိယာ (Tool) သို႔မဟုတ္ ၾကားခံ (Media) တစ္ခုျဖစ္သည္။
ဘာသာစကားျဖင့္ လူတို႔၏ စိတ္ခံစားမႈကို အနီးစပ္ဆံုး ေဖာ္ျပႏိုင္ေသာ အရာတစ္ခုအျဖစ္လည္း သတ္မွတ္ႏိုင္သည္။

Language is the source of misunderstandings.
(Antoine de Saint-Exupery)

ဘာသာစကားေၾကာင့္ လူသားတို႔၏ နားလည္မႈပိုလာႏိုင္သလို နားလည္မႈလဲြျခင္းလည္း ျဖစ္လာႏိုင္သည္။ စိတ္ခံစားမႈတိုင္းကိုလည္း ဘာသာစကားျဖင့္ အတိအက် ေဖာ္ျပရန္လည္း တခါတရံ ခဲယဥ္းမည္ျဖစ္သည္။ (ဥပမာ။ `Hey...´ ဆိုေသာ စကားလံုးသည္ ေလသက္သည့္ အသံလား တစ္ေယာက္ေယာက္ကို လွမ္းေခၚလိုက္သံလား၊ သံျပင္းခ်သံလား၊ ေပ်ာ္ရႊင္၍ေအာ္လိုက္သည့္အသံလားဆိုသည္ကို အျခားေသာ နီးစပ္ရာ စာေၾကာင္း၊ အေျခအေန (Context) ကို သိမွ အျပည့္အ၀ နားလည္ႏိုင္ေပမည္)

The limits of my language mean the limits of my world.
(Ludwig Wittgenstein)

ဘာသာစကားၾကြယ္၀မႈအေပၚ ဆံုးျဖတ္ၿပီး လူတစ္ေယာက္၏ ဗဟုသုတႏွင့္ စာေပေလ့လာမႈကို အၾကမ္းအားျဖင့္လည္း ဆံုးျဖတ္ႏိုင္သည္။ ပညာမတတ္သူကို အ႐ိုင္းအစိုင္း၊ ဉာဏ္နိမ့္သူ စသျဖင့္ သတ္မွတ္တတ္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာသာစကားျဖင့္ လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္၌ ဘ၀အေတြ႕အၾကံဳရွိမရွိ လူႀကီးလူေကာင္းပီသမသ၊ အက်င့္စာရိတၱ ေျဖာင့္မေျဖာင့္ စသည္တို႔ကို တိုက္႐ိုက္ခ်ိန္ထိုးဆံုးျဖတ္ရန္ ခက္ခဲမည္ျဖစ္သည္။

A different language is a different vision of life.
(Federico Fellini)

ဘာသာစကားတစ္ခု ဆင္းသက္၊ သက္ဆင္းလာပံုကိုၾကည့္ၿပီး လူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးႏွင့္ တစ္မ်ိဳး မည္သို႔ဆက္ႏြယ္ခဲ့သည္၊ မည္သို႔ျမစ္ဖ်ားခံ ဆင္းသက္လာသည္ကို ဘာသာေဗဒပညာရွင္တို႔က ေျပာဆိုႏိုင္ၾကသည္။ ကဲြျပားေနေသာ ဘာသာစကားတို႔သည္ လူတို႔၏ ကဲြျပားေသာ ဓေလ့၊ ႐ိုးရာ စသည္တို႔ကိုလည္း အနည္းႏွင့္အမ်ား ထင္ဟပ္ႏိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ အျခားႏိုင္ငံမွ အကၡရာ ေရးထံုးစသည္တို႔ကို ေမြးစားအသံုးျပဳေနေသာ လူမ်ိဳး၊ ႏိုင္ငံ တို႔အား ကိုယ္ပိုင္ယဥ္ေက်းမႈမရွိဟု ေကာက္ခ်က္ခ်ဖို႔ရန္ ခက္ခဲမည္ျဖစ္သည္။

အေျဖ - ေလး
အထက္ပါအေၾကာင္းအရာတို႕သည္ ကဗ်ာဟုတ္ပါသလား။

ကဗ်ာအျဖစ္သတ္မွတ္ျခင္းသည္ ေလထုကို ဓာတ္ခဲြျခင္းႏွင့္ တူသည္ဟု ယူဆမိသည္။ ဓာတ္ခဲြခန္း၌ျဖစ္ေစ၊ ျပင္ပ၌ျဖစ္ေစ ေလထုသည္ ေလထုသာျဖစ္သည္။ ဓာတ္ခဲြခဲြမခဲြခဲြ ေလထုသည္ ေလထုသာျဖစ္သည္။ အလားတူ ကဗ်ာသည္လည္း ကဗ်ာသာျဖစ္သည္။

ဟန္သစ္ၿငိမ္
(ကမာၻႀကီး၏ ေထာင့္တစ္ေနရာရွိ ထိုင္ခံုတစ္လံုးေပၚတြင္ထိုင္ၿပီး ထင္ရာျမင္ရာ ေျဖဆိုထားျခင္းသာျဖစ္သည္)

Eduking said...

ကဗ်ာေလးကို အရမ္းႀကိဳက္တယ္ အစ္မေရ..
အထူးသျဖင့္ languageကစားထားပံုေလးကိုပါ

ခင္မင္လ်က္..
edu

pandora said...

ထင္တာကေတာ႔ ကဗ်ာေရးသူက ကဗ်ာေရးတယ္ထင္တာပဲေနာ
ျပီးေတာ႔ ဘာသာစကားဆိုတာကလည္း ကိရိယာ တစ္ခုပဲထင္တာပဲ
ဟိ... ကဗ်ာရဲ႕ အထက္မွာေတာ႔ ကဗ်ာေခါင္းစဥ္ရွိမွာေသခ်ာတယ္ း)

ေလးစားစြာျဖင္႔ ....
ကိုဂစ္တာ



----


အခ်ိန္ေပးၿပီး မွတ္ခ်က္ေရးသြားသူေတြ ေျဖၾကည့္သူေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ညီညီ ဟန္သစ္ၿငိမ္တို႕ရဲ႕ အေျဖေတြကလည္း လန္ထြက္ေနပါတယ္။ :D

ဆက္လက္သင္ယူဆဲပါ။

pandora said...

9 Jan 09, 11:50
ေခးေရာ႔စ္: ကြန္မန္႔ေပးမရလို႔ ဆီပံုးမွာ ၀င္ေရာက ္ေႏွာင္႔ယွက္သြားေၾကာင္း
9 Jan 09, 11:50
ေခးေရာ႔စ္: ရင္ဘတ္ထဲကေရးေနမိသလိုပါပဲ။ ဘာသာစကားကို စာစီကံုးဖို႔ႀကိဳးစားတာ အထာမက်တဲ႔ ကဗ်ာပဲထြက္လာတယ္။ မပန္ရဲ႕ လို အထာလွလွကဗ်ာေလးဖစ္မလာဘူးပဲ။
9 Jan 09, 11:49
ေခးေရာ႔စ္: နံပါတ္(၁)က သူ႔အထက္မွာ ကဗ်ာကိုခ်စ္တဲ႔ ကဗ်ာေရးတဲ႔စိတ္..... (၂)က ကဗ်ာေရးသူက တစ္ခါတစ္ေလ ဘာေရးလိုက္မွန္းမသိဘူး။ ဘာသာစကားမဟုတ္ဘဲ သီအိုရီပါသြားတတ္ေသးတယ္တစ္ခါတစ္ခါ... ကဗ်ာက ဘာသာစကားက ျမစ္ဖ်ားခံတာ မဟုတ္ေတာ႔


---

ေခးေရာ့စ္ရဲ႕ မွတ္ခ်က္ကိုလည္း အမွတ္တရ ဒီမွာ သိမ္းထားလိုက္ပါတယ္။

- said...

မြန္းၾကပ္ေနတဲ့စိတ္ကုိ
ေျဖေဖ်ာက္ရန္ အလုိ႔ငွာ
ရင္ထဲကစကားလံုးေတြကုိ
ကဗ်ာအျဖစ္ ေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္
ဒါေပမယ့္ စလံုးစခုေတြက မ်ားပါတယ္။
ကဗ်ာက ကဗ်ာပါပဲ

၀င္းေဇာ္
http://winzaw-mdy.blogspot.com

ၿဖိဳးေ၀တိုး said...

ကဗ်ာဆိုတာ
ႏွလံုးသားေပၚကစီးက်လာတဲ့
ေသြးမ်က္ရည္ၾကည္ကို စာတင္ပႏၷက္ထုတာပါ...